O nama

Kancelarija za javne nabavke je posebna organizacija koja obavlja stručne poslove u oblasti javnih nabavki,  sprovodi monitoring nad primenom propisa o javnim nabavkama, učestvuje u izradi zakona i drugih propisa u oblasti javnih nabavki i donosi podzakonske akte u oblasti javnih nabavki, upravlja Portalom javnih nabavki, evidentira podatke o postupcima javnih nabavki i ugovorima o javnim nabavkama, sarađuje sa domaćim i stranim institucijama i stručnjacima iz oblasti javnih nabavki u cilju unapređenja sistema javnih nabavki, pruža stručnu pomoć naručiocima i ponuđačima, doprinosi stvaranju uslova za ekonomičnu, efikasnu i transparentnu upotrebu javnih sredstava u postupku javne nabavke.

Na rad i organizaciju Kancelarije za javne nabavke primenjuju se propisi o državnoj upravi, ako Zakonom o javnim nabavkama (Službeni glasnik RS“ broj 91/19 i 92/23) nije drugačije određeno.

Kancelarija za javne nabavke obavlja sledeće poslove:

  1. priprema strategiju razvoja i unapređenja javnih nabavki u Republici Srbiji;
  2. sprovodi monitoring nad primenom propisa o javnim nabavkama i priprema godišnji izveštaj o sprovedenom monitoringu;
  3. podnosi zahtev za pokretanje prekršajnog postupka za prekršaje propisane ovim zakonom, podnosi zahtev za zaštitu prava i inicira sprovođenje drugih odgovarajućih postupaka pred nadležnim organima kada na osnovu monitoringa uoči nepravilnosti u primeni propisa o javnim nabavkama;
  4. učestvuje u izradi zakona i drugih propisa u oblasti javnih nabavki i donosi podzakonske akte u oblasti javnih nabavki;
  5. daje mišljenja o primeni odredaba ovog zakona i drugih propisa u oblasti javnih nabavki;
  6. pruža stručnu pomoć, priprema smernice, priručnike, kao i druge publikacije u oblasti javnih nabavki i stara se da budu jednako dostupni naručiocima i privrednim subjektima bez naknade;
  7. prikuplja statističke i druge podatke o sprovedenim postupcima, zaključenim ugovorima o javnim nabavkama i priprema poseban godišnji izveštaj o javnim nabavkama;
  8. propisuje postupak i uslove za sticanje sertifikata za službenika za javne nabavke i vodi registar službenika za javne nabavke;
  9. upravlja Portalom javnih nabavki;
  10. preduzima potrebne aktivnosti u vezi sa pregovorima o pristupanju Evropskoj uniji, u oblasti javnih nabavki;
  11. sarađuje sa domaćim i stranim institucijama i stručnjacima iz oblasti javnih nabavki u cilju unapređenja sistema javnih nabavki;
  12. sarađuje sa drugim državnim organima i organizacijama, organima teritorijalne autonomije i lokalne samouprave;
  13. obavlja druge poslove, u skladu sa zakonom.

Organizacija

Informator o radu

  • Informator o radu sadrži osnovne informacije o Kancelariji za javne nabavke, njenoj organizacionoj strukturi, nadležnostima, obavezama i ovlašćenjima.
  • Informator o radu Kancelarije za javne nabavke sačinjen je u skladu sa Zakonom o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja i Uputstvom za izradu i objavljivanje informatora o radu organa javne vlasti.
  • Informator se izrađuje u elektronskom i mašinski čitljivom obliku, a objavljuje se putem jedinstvenog informacionog sistema informatora o radu, koji vodi i održava Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.
  • Prethodni informator o radu Kancelarije za javne nabavke možete preuzeti ovde.

Izveštaji građanskog nadzornika

Prilozi:

Video tutorijali

Koje su nadležnosti Kancelarije za javne nabavke?

Monitoring javnih nabavki

Konkursi

Trenutno nema objavljenih konkursa

Javne nabavke

JAVNA NABAVKA 01/2020 : Usluga održavanja Portala javnih nabavki

JAVNA NABAVKA 01/2019 : Usluga održavanja Portala javnih nabavki

JAVNA NABAVKA 01/2018 : Usluga održavanja Portala javnih nabavki

JAVNA NABAVKA 01/2017 : Usluga održavanja Portala javnih nabavki

JAVNA NABAVKA 01/2016 : Usluga održavanja Portala javnih nabavki

JAVNA NABAVKA 01/2015

JAVNA NABAVKA JN 02/2014: Usluge prevođenja

JAVNA NABAVKA 01/2014: Usluga održavanja Portala javnih nabavki

JAVNA NABAVKA 03/2014: Nabavka usluga posredovanja pri kupovini avio karata i drugih putnih karata i rezervaciji hotelskog smeštaja za službena putovanja