Вести

object(WP_Query)#5826 (51) { ["query"]=> array(6) { ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["posts_per_page"]=> string(2) "10" ["orderby"]=> string(4) "date" ["order"]=> string(4) "DESC" ["cat"]=> int(2) } ["query_vars"]=> array(65) { ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["posts_per_page"]=> int(10) ["orderby"]=> string(4) "date" ["order"]=> string(4) "DESC" ["cat"]=> int(2) ["error"]=> string(0) "" ["m"]=> string(0) "" ["p"]=> int(0) ["post_parent"]=> string(0) "" ["subpost"]=> string(0) "" ["subpost_id"]=> string(0) "" ["attachment"]=> string(0) "" ["attachment_id"]=> int(0) ["name"]=> string(0) "" ["pagename"]=> string(0) "" ["page_id"]=> int(0) ["second"]=> string(0) "" ["minute"]=> string(0) "" ["hour"]=> string(0) "" ["day"]=> int(0) ["monthnum"]=> int(0) ["year"]=> int(0) ["w"]=> int(0) ["category_name"]=> string(5) "vesti" ["tag"]=> string(0) "" ["tag_id"]=> string(0) "" ["author"]=> string(0) "" ["author_name"]=> string(0) "" ["feed"]=> string(0) "" ["tb"]=> string(0) "" ["paged"]=> int(0) ["meta_key"]=> string(0) "" ["meta_value"]=> string(0) "" ["preview"]=> string(0) "" ["s"]=> string(0) "" ["sentence"]=> string(0) "" ["title"]=> string(0) "" ["fields"]=> string(0) "" ["menu_order"]=> string(0) "" ["embed"]=> string(0) "" ["category__in"]=> array(0) { } ["category__not_in"]=> array(0) { } ["category__and"]=> array(0) { } ["post__in"]=> array(0) { } ["post__not_in"]=> array(0) { } ["post_name__in"]=> array(0) { } ["tag__in"]=> array(0) { } ["tag__not_in"]=> array(0) { } ["tag__and"]=> array(0) { } ["tag_slug__in"]=> array(0) { } ["tag_slug__and"]=> array(0) { } ["post_parent__in"]=> array(0) { } ["post_parent__not_in"]=> array(0) { } ["author__in"]=> array(0) { } ["author__not_in"]=> array(0) { } ["ignore_sticky_posts"]=> bool(false) ["suppress_filters"]=> bool(false) ["cache_results"]=> bool(true) ["update_post_term_cache"]=> bool(true) ["lazy_load_term_meta"]=> bool(true) ["update_post_meta_cache"]=> bool(true) ["nopaging"]=> bool(false) ["comments_per_page"]=> string(2) "50" ["no_found_rows"]=> bool(false) } ["tax_query"]=> object(WP_Tax_Query)#5488 (6) { ["queries"]=> array(1) { [0]=> array(5) { ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["terms"]=> array(1) { [0]=> int(2) } ["field"]=> string(7) "term_id" ["operator"]=> string(2) "IN" ["include_children"]=> bool(true) } } ["relation"]=> string(3) "AND" ["table_aliases":protected]=> array(1) { [0]=> string(21) "wp_term_relationships" } ["queried_terms"]=> array(1) { ["category"]=> array(2) { ["terms"]=> array(1) { [0]=> int(2) } ["field"]=> string(7) "term_id" } } ["primary_table"]=> string(8) "wp_posts" ["primary_id_column"]=> string(2) "ID" } ["meta_query"]=> object(WP_Meta_Query)#5491 (9) { ["queries"]=> array(0) { } ["relation"]=> NULL ["meta_table"]=> NULL ["meta_id_column"]=> NULL ["primary_table"]=> NULL ["primary_id_column"]=> NULL ["table_aliases":protected]=> array(0) { } ["clauses":protected]=> array(0) { } ["has_or_relation":protected]=> bool(false) } ["date_query"]=> bool(false) ["request"]=> string(344) "SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS wp_posts.ID FROM wp_posts LEFT JOIN wp_term_relationships ON (wp_posts.ID = wp_term_relationships.object_id) WHERE 1=1 AND ( wp_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2) ) AND wp_posts.post_type = 'post' AND ((wp_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY wp_posts.ID ORDER BY wp_posts.post_date DESC LIMIT 0, 10" ["posts"]=> array(10) { [0]=> object(WP_Post)#5489 (24) { ["ID"]=> int(4480) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-12-08 16:16:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-12-08 15:16:51" ["post_content"]=> string(1748) "Дана 8. децембра 2021. године Канцеларија за јавне набавке у сарадњи са Привредном комором Србије, успешно је реализовала бесплатни вебинар за наручиоце и понуђаче на тему “Критеријуми за квалитативни избор привредног субјекта и начин доказивања испуњености критеријума”. Учесници вебинара су имали прилику да се упознају са: - решењима у Закону о јавним набавкама („Службени гласник РС“, број 91/19, у даљем тексту: ЗЈН) приликом дефинисања критеријума за квалитативни избор привредног субјекта, - припремом конкурсне документације путем Портала јавних набавки са конкретним примерима критеријума за квалитативни избор привредног субјекта, - подношењем понуде и попуњавањем изјаве о испуњености критеријума за квалитативни избор привредног субјекта на Порталу јавних набавки и - мониторингом над применом ЗЈН у делу који се односи на критеријуме за квалитативни избор привредног субјекта. Вебинару је приступило 150 учесника." ["post_title"]=> string(230) "Одржан вебинар на тему “Критеријуми за квалитативни избор привредног субјекта и начин доказивања испуњености критеријума”" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(121) "odrzan-vebinar-na-temu-kriterijumi-za-kvalitativni-izbor-privrednog-subjekta-i-nacin-dokazivanja-ispunjenosti-kriterijuma" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-12-10 14:00:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-12-10 13:00:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4480" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [1]=> object(WP_Post)#5825 (24) { ["ID"]=> int(4400) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-11-09 08:07:50" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-11-09 07:07:50" ["post_content"]=> string(1431) "Канцеларија за јавне набавке у сарадњи са Програмом Уједињених нација за развој – УНДП, вас позива да присуствујете вебинару на тему: „Критеријум за доделу уговора – економски најповољнија понуда“, који ће се одржати дана 15. новембра 2021. године, са почетком у 9 часова. Учесницима вебинара ће поред законских решења у области критеријума за доделу уговора и конкретних примера критеријума трошкова животног циклуса и односа цене и квалитета, путем Портала јавних набавки бити презентована и конкурсна документација за јавну набавку услуге обезбеђивања авио карата и хотелског смештаја. Агенду вебинара можете преузети овде За приступ вебинару кликните овде" ["post_title"]=> string(150) "Вебинар на тему: „Критеријум за доделу уговора – економски најповољнија понуда“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(75) "vebinar-na-temu-kriterijum-za-dodelu-ugovora-ekonomski-najpovoljnija-ponuda" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-11-25 15:28:11" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-11-25 14:28:11" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4400" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [2]=> object(WP_Post)#5486 (24) { ["ID"]=> int(4368) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-10-21 12:54:03" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-10-21 10:54:03" ["post_content"]=> string(1391) "Канцеларија за јавне набавке у сарадњи са Програмом Уједињених нација за развој – УНДП, вас позива да присуствујете вебинару на тему: „Водич кроз мониторинг над применом прописа из области јавних набавки“, који ће се одржати дана 29. октобра 2021. године, са почетком у 9 часова. Учесницима вебинара биће представљен „Водич кроз мониторинг над применом прописа из области јавних набавки“, који поред општих карактеристика мониторинга и законских и подзаконских решења, садржи и најчешће неправилности уочене приликом мониторинга јавних набавки. Агенду вебинара можете преузети овде За приступ вебинару кликните овде    " ["post_title"]=> string(220) "Вебинар на тему „Водич кроз мониторинг над применом прописа из области јавних набавки“ заказан за 29. октобар 2021. године" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(118) "vebinar-na-temu-vodic-kroz-monitoring-nad-primenom-propisa-iz-oblasti-javnih-nabavki-zakazan-za-29-oktobar-2021-godine" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-11-22 14:42:15" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-11-22 13:42:15" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4368" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [3]=> object(WP_Post)#5485 (24) { ["ID"]=> int(4341) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-10-01 15:07:22" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-10-01 13:07:22" ["post_content"]=> string(1034) "У просторијама Клуба посланика у Београду, од 15. до 22. септембра 2021. године, организоване су четири свечане доделе сертификата за 300 службеника за јавне набавке. Том приликом, представници Канцеларије за јавне набавке уручили су сертификате кандидатима који су успешно положили испит за службеника за јавне набавке у периоду од јуна до децембра 2019. године. Подизањем нивоа стручности службеника за јавне набавке повећава се успешност спровођења поступака јавних набавки, али и ефикасност и продуктивност у даљем професионалном раду службеника. [gallery ids="4340,4338,4337"]" ["post_title"]=> string(91) "Додела сертификата службеницима за јавне набавке" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(51) "dodela-sertifikata-sluzbenicima-za-javne-nabavke-12" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-11-22 14:40:57" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-11-22 13:40:57" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4341" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [4]=> object(WP_Post)#5484 (24) { ["ID"]=> int(4208) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-07-07 08:10:00" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-07-07 06:10:00" ["post_content"]=> string(988) "Обавештавамо све кориснике Портала јавних набавки да је од 7. јула 2021. године омогућено коришћење Портала јавних набавки на енглеском језику, односно приказ Портала и претраживање поступака јавних набавки на енглеском језику, припрема документације о набавци на енглеском језику и подношење понуде или делова понуде на страном језику. Упутствима за коришћење наведених нових функционалности Портала јавних набавки се приступа кликом на линкове наведене на следећој интернет страници." ["post_title"]=> string(117) "Омогућено коришћење Портала јавних набавки на енглеском језику" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(63) "omoguceno-koriscenje-portala-javnih-nabavki-na-engleskom-jeziku" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-10-21 13:03:06" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-10-21 11:03:06" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4208" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [5]=> object(WP_Post)#5483 (24) { ["ID"]=> int(4152) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-06-17 10:37:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-06-17 08:37:51" ["post_content"]=> string(2447) "17. јуна 2021. године организована је завршна конференција поводом завршетка пројекта „Подршка даљем унапрeђењу система јавних набавки у Србији“ који је финансиран из претприступних фондова Европске уније ИПА 2013. Конференцију је отворила Ивана Ђенић, заменик директора Канцеларије за јавне набавке, која је изразила изузетно задовољство оствареним резултатима пројекта. Напоменула је да је током 4 године имплементације пројекат пружио стручну и техничку помоћ Канцеларији за јавне набавке у креирању новог правног оквира у области јавних набавки усклађеног са директивама ЕУ, као и новог Портала јавних набавки. Поред представника Канцеларије за јавне набавке, присутнима су се обратили и Мартин Клауке, шеф Сектора операција II испред Делегације ЕУ, затим Марко Јовановић, помоћник министра финансија задужен за Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава ЕУ- CFCU, као и вођа GIZ пројектног тима Теја Колар. Током конференције, истакнуто је да је Србија добила савременији, ефикаснији и транспарентнији систем јавних набавки у складу са директивама и стандардима који важе у Европској унији. На самом крају конференције закључено је да ће Канцеларија за јавне набавке наставити са јачањем капацитета свих учесника у поступцима јавних набавки и унапређењем система јавних набавки у целини. [gallery size="medium" ids="4149,4150,4151"]" ["post_title"]=> string(158) "Успешно завршен пројекат „Подршка даљем унапређењу система јавних набавки у Србији“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(84) "uspesno-zavrsen-projekat-podrska-daljem-unapredjenju-sistema-javnih-nabavki-u-srbiji" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-22 10:46:32" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-22 08:46:32" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4152" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [6]=> object(WP_Post)#5482 (24) { ["ID"]=> int(4116) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-06-03 09:25:32" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-06-03 07:25:32" ["post_content"]=> string(1569) "Канцеларија за јавне набавке у сарадњи са Програмом Уједињених нација за развој – УНДП, вас позива да присуствујете другом вебинару на тему: „Критеријуми за доделу уговора“, који ће се одржати дана 10. јуна 2021. године, са почетком у 10 часова. Учесницима вебинара биће представљени трошкови животног циклуса, као врста критеријума за доделу уговора као и примена формула у пракси. Агенду вебинара можете преузети овде. За приступ вебинару кликните овде: https://undp.zoom.us/webinar/register/WN_mvl1FJVmQcu5JwwZYPWdrg" ["post_title"]=> string(147) "Други вебинар на тему "Критеријуми за доделу уговора" заказан за 10. јун 2021. године" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(81) "drugi-vebinar-na-temu-kriterijumi-za-dodelu-ugovora-zakazan-za-10-jun-2021-godine" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-03 14:34:41" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-03 12:34:41" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4116" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [7]=> object(WP_Post)#5481 (24) { ["ID"]=> int(4109) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-06-02 15:52:10" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-06-02 13:52:10" ["post_content"]=> string(2058) "Представник Канцеларије за јавне набавке је у периоду од 27. до 29. маја 2021. године, учествовао на радионици у Врднику, која је у организацији Министарства финансија, а уз подршку пројекта „Подршка Министарству финансија у оквиру секторског реформског уговора“, који спроводи KPMG, организована са циљем финализације текста Нацрта програма реформе управљања јавним финансијама за период 2021-2025. године. Циљ радионице било је усаглашавање текста Програма и пратећег акционог плана, са коментарима Европске комисије и SIGMA. На радионици су, поред Канцеларије за јавне набавке, учествовали и други органи јавне управе који чине Радну групу за израду Програма: Републички секретаријат за јавне политике, Пореска управа, Управа царине, Управа за трезор, Управа за јавни дуг. Централна јединица за хармонизацију, Министарство финансија, Канцеларија за ревизију система управљања средствима Европске уније итд. Представник Канцеларије за јавне набавке узео је активно учешће у оквиру посебног циља II и мере 2.5. „Унапређење електронског система јавних набавки“, са циљем израде индикатора, буџета и наративног дела текста Програма." ["post_title"]=> string(214) "Радионица са циљем финализације текста Нацрта програма реформе управљања јавним финансијама за период 2021-2025. године" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(120) "radionica-sa-ciljem-finalizacije-teksta-nacta-programa-reforme-upravljanja-javnim-finansijama-za-period-2021-2025-godine" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-07-07 08:10:55" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-07-07 06:10:55" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4109" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [8]=> object(WP_Post)#5480 (24) { ["ID"]=> int(4093) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-28 15:38:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-28 13:38:52" ["post_content"]=> string(2488) "Канцеларија за јавне набавке уз подршку Пројекта “Подршка даљем унапређењу система јавних набавки у Србији” организовала је четврти дводневни Форум о јавним набавкама  „10 месеци примене новог Закона о јавним набавкама и новог Портала јавних набавки“ у онлајн формату 27. и 28. маја 2021. године. На Форуму представници Канцеларије за јавне набавке, презентовали су учесницима Форума досадашње резултате у спровођењу Закона о јавним набавкама и коришћењу Портала јавних набавки, док су представници Републичке комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки и Привредне коморе Србије дали своје оцене о досадашњој примени Закона и коришћењу Портала. Учесницима се обратио и експертски тим који је био задужен за израду Портала јавних набавки, који је заједно са Канцеларијом представио законски оквир, услове и начин спровођења електронске лицитације, као и најчешће недоумице код коришћења Портала. С обзиром на тренутну ситуацију узроковану пандемијом COVID-19 и поштујући епидемиолошке мере, за око 500 представника наручилаца и понуђача и других заинтересованих лица који су се пријавили на Форум јавних набавки, било је омогућено праћење Форума у онлајн формату. Снимак оба дана Форума можете пронаћи на следећем линку: https://www.youtube.com/channel/UCmiTkYo7n4k1DL_kpt5MKug.   [gallery columns="4" size="medium" ids="4105,4104,4103,4102,4101,4100,4099,4098,4097"]" ["post_title"]=> string(199) "Форум о јавним набавкама: „10 месеци примене новог Закона о јавним набавкама и новог Портала јавних набавки“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(105) "forum-o-javnim-nabavkama-10-meseci-primene-novog-zakona-o-javnim-nabavkama-i-novog-portala-javnih-nabavki" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-10-21 13:03:36" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-10-21 11:03:36" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4093" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [9]=> object(WP_Post)#5806 (24) { ["ID"]=> int(4088) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-25 15:15:03" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-25 13:15:03" ["post_content"]=> string(1524) "Представник Канцеларије за јавне набавке присуствовао је састанку Надзорног одбора за спровођење пројекта „Платформа за одговорно управљање јавним финансијама“ који се у сарадњи са УНДП и СИДА, финансира и имплементира у Србији. Корисници овог пројекта Државна ревизорска институција, Министарство финансија (Пореска управа, Централна јединица за хармонизацију) и Канцеларија за јавне набавке, представили су до сада спроведене активности и остварене резултате у оквиру пројекта. Канцеларија за јавне набавке представила је кључне резултате остварене уз подршку пројекта у области јавних набавки. Такође, истакнуто је да Канцеларија планира да у наредном периоду настави са пројектним активностима ради унапређења система јавних набавки. " ["post_title"]=> string(196) "Састанак Надзорног одбора за спровођење пројекта: „Платформа за одговорно управљање јавним финансијама“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(104) "sastanak-nadzornog-odbora-za-sprovodjenje-projekta-platforma-za-odgovorno-upravljanje-javnim-finansijama" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-11-09 08:09:31" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-11-09 07:09:31" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4088" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(10) ["current_post"]=> int(-1) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#5489 (24) { ["ID"]=> int(4480) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-12-08 16:16:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-12-08 15:16:51" ["post_content"]=> string(1748) "Дана 8. децембра 2021. године Канцеларија за јавне набавке у сарадњи са Привредном комором Србије, успешно је реализовала бесплатни вебинар за наручиоце и понуђаче на тему “Критеријуми за квалитативни избор привредног субјекта и начин доказивања испуњености критеријума”. Учесници вебинара су имали прилику да се упознају са: - решењима у Закону о јавним набавкама („Службени гласник РС“, број 91/19, у даљем тексту: ЗЈН) приликом дефинисања критеријума за квалитативни избор привредног субјекта, - припремом конкурсне документације путем Портала јавних набавки са конкретним примерима критеријума за квалитативни избор привредног субјекта, - подношењем понуде и попуњавањем изјаве о испуњености критеријума за квалитативни избор привредног субјекта на Порталу јавних набавки и - мониторингом над применом ЗЈН у делу који се односи на критеријуме за квалитативни избор привредног субјекта. Вебинару је приступило 150 учесника." ["post_title"]=> string(230) "Одржан вебинар на тему “Критеријуми за квалитативни избор привредног субјекта и начин доказивања испуњености критеријума”" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(121) "odrzan-vebinar-na-temu-kriterijumi-za-kvalitativni-izbor-privrednog-subjekta-i-nacin-dokazivanja-ispunjenosti-kriterijuma" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-12-10 14:00:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-12-10 13:00:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4480" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["comment_count"]=> int(0) ["current_comment"]=> int(-1) ["found_posts"]=> int(250) ["max_num_pages"]=> float(25) ["max_num_comment_pages"]=> int(0) ["is_single"]=> bool(false) ["is_preview"]=> bool(false) ["is_page"]=> bool(false) ["is_archive"]=> bool(true) ["is_date"]=> bool(false) ["is_year"]=> bool(false) ["is_month"]=> bool(false) ["is_day"]=> bool(false) ["is_time"]=> bool(false) ["is_author"]=> bool(false) ["is_category"]=> bool(true) ["is_tag"]=> bool(false) ["is_tax"]=> bool(false) ["is_search"]=> bool(false) ["is_feed"]=> bool(false) ["is_comment_feed"]=> bool(false) ["is_trackback"]=> bool(false) ["is_home"]=> bool(false) ["is_privacy_policy"]=> bool(false) ["is_404"]=> bool(false) ["is_embed"]=> bool(false) ["is_paged"]=> bool(false) ["is_admin"]=> bool(false) ["is_attachment"]=> bool(false) ["is_singular"]=> bool(false) ["is_robots"]=> bool(false) ["is_favicon"]=> bool(false) ["is_posts_page"]=> bool(false) ["is_post_type_archive"]=> bool(false) ["query_vars_hash":"WP_Query":private]=> string(32) "ed439174cc88bf44cea1da4f2b43a7bd" ["query_vars_changed":"WP_Query":private]=> bool(false) ["thumbnails_cached"]=> bool(false) ["stopwords":"WP_Query":private]=> NULL ["compat_fields":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(15) "query_vars_hash" [1]=> string(18) "query_vars_changed" } ["compat_methods":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(16) "init_query_flags" [1]=> string(15) "parse_tax_query" } }
The development of this website was made possible by the support of the Project: EuropeAid/137117/IH/SER/RS, Support for further improvement of Public Procurement system in Serbia, IPA 2013.

Razvoj ovog sajta omogućen je uz podršku Projekta: EuropeAid/137117/IH/SER/RS, Podrška daljem unapređenju sistema javnih nabavki u Srbiji, IPA 2013