Вести

object(WP_Query)#5558 (51) { ["query"]=> array(6) { ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["posts_per_page"]=> string(2) "10" ["orderby"]=> string(4) "date" ["order"]=> string(4) "DESC" ["cat"]=> int(2) } ["query_vars"]=> array(65) { ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["posts_per_page"]=> int(10) ["orderby"]=> string(4) "date" ["order"]=> string(4) "DESC" ["cat"]=> int(2) ["error"]=> string(0) "" ["m"]=> string(0) "" ["p"]=> int(0) ["post_parent"]=> string(0) "" ["subpost"]=> string(0) "" ["subpost_id"]=> string(0) "" ["attachment"]=> string(0) "" ["attachment_id"]=> int(0) ["name"]=> string(0) "" ["pagename"]=> string(0) "" ["page_id"]=> int(0) ["second"]=> string(0) "" ["minute"]=> string(0) "" ["hour"]=> string(0) "" ["day"]=> int(0) ["monthnum"]=> int(0) ["year"]=> int(0) ["w"]=> int(0) ["category_name"]=> string(5) "vesti" ["tag"]=> string(0) "" ["tag_id"]=> string(0) "" ["author"]=> string(0) "" ["author_name"]=> string(0) "" ["feed"]=> string(0) "" ["tb"]=> string(0) "" ["paged"]=> int(0) ["meta_key"]=> string(0) "" ["meta_value"]=> string(0) "" ["preview"]=> string(0) "" ["s"]=> string(0) "" ["sentence"]=> string(0) "" ["title"]=> string(0) "" ["fields"]=> string(0) "" ["menu_order"]=> string(0) "" ["embed"]=> string(0) "" ["category__in"]=> array(0) { } ["category__not_in"]=> array(0) { } ["category__and"]=> array(0) { } ["post__in"]=> array(0) { } ["post__not_in"]=> array(0) { } ["post_name__in"]=> array(0) { } ["tag__in"]=> array(0) { } ["tag__not_in"]=> array(0) { } ["tag__and"]=> array(0) { } ["tag_slug__in"]=> array(0) { } ["tag_slug__and"]=> array(0) { } ["post_parent__in"]=> array(0) { } ["post_parent__not_in"]=> array(0) { } ["author__in"]=> array(0) { } ["author__not_in"]=> array(0) { } ["ignore_sticky_posts"]=> bool(false) ["suppress_filters"]=> bool(false) ["cache_results"]=> bool(true) ["update_post_term_cache"]=> bool(true) ["lazy_load_term_meta"]=> bool(true) ["update_post_meta_cache"]=> bool(true) ["nopaging"]=> bool(false) ["comments_per_page"]=> string(2) "50" ["no_found_rows"]=> bool(false) } ["tax_query"]=> object(WP_Tax_Query)#5219 (6) { ["queries"]=> array(1) { [0]=> array(5) { ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["terms"]=> array(1) { [0]=> int(2) } ["field"]=> string(7) "term_id" ["operator"]=> string(2) "IN" ["include_children"]=> bool(true) } } ["relation"]=> string(3) "AND" ["table_aliases":protected]=> array(1) { [0]=> string(21) "wp_term_relationships" } ["queried_terms"]=> array(1) { ["category"]=> array(2) { ["terms"]=> array(1) { [0]=> int(2) } ["field"]=> string(7) "term_id" } } ["primary_table"]=> string(8) "wp_posts" ["primary_id_column"]=> string(2) "ID" } ["meta_query"]=> object(WP_Meta_Query)#5222 (9) { ["queries"]=> array(0) { } ["relation"]=> NULL ["meta_table"]=> NULL ["meta_id_column"]=> NULL ["primary_table"]=> NULL ["primary_id_column"]=> NULL ["table_aliases":protected]=> array(0) { } ["clauses":protected]=> array(0) { } ["has_or_relation":protected]=> bool(false) } ["date_query"]=> bool(false) ["request"]=> string(344) "SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS wp_posts.ID FROM wp_posts LEFT JOIN wp_term_relationships ON (wp_posts.ID = wp_term_relationships.object_id) WHERE 1=1 AND ( wp_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2) ) AND wp_posts.post_type = 'post' AND ((wp_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY wp_posts.ID ORDER BY wp_posts.post_date DESC LIMIT 0, 10" ["posts"]=> array(10) { [0]=> object(WP_Post)#5220 (24) { ["ID"]=> int(4152) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-06-17 10:37:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-06-17 08:37:51" ["post_content"]=> string(2447) "17. јуна 2021. године организована је завршна конференција поводом завршетка пројекта „Подршка даљем унапрeђењу система јавних набавки у Србији“ који је финансиран из претприступних фондова Европске уније ИПА 2013. Конференцију је отворила Ивана Ђенић, заменик директора Канцеларије за јавне набавке, која је изразила изузетно задовољство оствареним резултатима пројекта. Напоменула је да је током 4 године имплементације пројекат пружио стручну и техничку помоћ Канцеларији за јавне набавке у креирању новог правног оквира у области јавних набавки усклађеног са директивама ЕУ, као и новог Портала јавних набавки. Поред представника Канцеларије за јавне набавке, присутнима су се обратили и Мартин Клауке, шеф Сектора операција II испред Делегације ЕУ, затим Марко Јовановић, помоћник министра финансија задужен за Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава ЕУ- CFCU, као и вођа GIZ пројектног тима Теја Колар. Током конференције, истакнуто је да је Србија добила савременији, ефикаснији и транспарентнији систем јавних набавки у складу са директивама и стандардима који важе у Европској унији. На самом крају конференције закључено је да ће Канцеларија за јавне набавке наставити са јачањем капацитета свих учесника у поступцима јавних набавки и унапређењем система јавних набавки у целини. [gallery size="medium" ids="4149,4150,4151"]" ["post_title"]=> string(158) "Успешно завршен пројекат „Подршка даљем унапређењу система јавних набавки у Србији“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(84) "uspesno-zavrsen-projekat-podrska-daljem-unapredjenju-sistema-javnih-nabavki-u-srbiji" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-22 10:46:32" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-22 08:46:32" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4152" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [1]=> object(WP_Post)#5557 (24) { ["ID"]=> int(4116) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-06-03 09:25:32" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-06-03 07:25:32" ["post_content"]=> string(1569) "Канцеларија за јавне набавке у сарадњи са Програмом Уједињених нација за развој – УНДП, вас позива да присуствујете другом вебинару на тему: „Критеријуми за доделу уговора“, који ће се одржати дана 10. јуна 2021. године, са почетком у 10 часова. Учесницима вебинара биће представљени трошкови животног циклуса, као врста критеријума за доделу уговора као и примена формула у пракси. Агенду вебинара можете преузети овде. За приступ вебинару кликните овде: https://undp.zoom.us/webinar/register/WN_mvl1FJVmQcu5JwwZYPWdrg" ["post_title"]=> string(147) "Други вебинар на тему "Критеријуми за доделу уговора" заказан за 10. јун 2021. године" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(81) "drugi-vebinar-na-temu-kriterijumi-za-dodelu-ugovora-zakazan-za-10-jun-2021-godine" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-03 14:34:41" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-03 12:34:41" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4116" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [2]=> object(WP_Post)#5217 (24) { ["ID"]=> int(4109) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-06-02 15:52:10" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-06-02 13:52:10" ["post_content"]=> string(2058) "Представник Канцеларије за јавне набавке је у периоду од 27. до 29. маја 2021. године, учествовао на радионици у Врднику, која је у организацији Министарства финансија, а уз подршку пројекта „Подршка Министарству финансија у оквиру секторског реформског уговора“, који спроводи KPMG, организована са циљем финализације текста Нацрта програма реформе управљања јавним финансијама за период 2021-2025. године. Циљ радионице било је усаглашавање текста Програма и пратећег акционог плана, са коментарима Европске комисије и SIGMA. На радионици су, поред Канцеларије за јавне набавке, учествовали и други органи јавне управе који чине Радну групу за израду Програма: Републички секретаријат за јавне политике, Пореска управа, Управа царине, Управа за трезор, Управа за јавни дуг. Централна јединица за хармонизацију, Министарство финансија, Канцеларија за ревизију система управљања средствима Европске уније итд. Представник Канцеларије за јавне набавке узео је активно учешће у оквиру посебног циља II и мере 2.5. „Унапређење електронског система јавних набавки“, са циљем израде индикатора, буџета и наративног дела текста Програма." ["post_title"]=> string(214) "Радионица са циљем финализације текста Нацрта програма реформе управљања јавним финансијама за период 2021-2025. године" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(120) "radionica-sa-ciljem-finalizacije-teksta-nacta-programa-reforme-upravljanja-javnim-finansijama-za-period-2021-2025-godine" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-03 09:36:54" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-03 07:36:54" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4109" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [3]=> object(WP_Post)#5216 (24) { ["ID"]=> int(4093) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-28 15:38:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-28 13:38:52" ["post_content"]=> string(2488) "Канцеларија за јавне набавке уз подршку Пројекта “Подршка даљем унапређењу система јавних набавки у Србији” организовала је четврти дводневни Форум о јавним набавкама  „10 месеци примене новог Закона о јавним набавкама и новог Портала јавних набавки“ у онлајн формату 27. и 28. маја 2021. године. На Форуму представници Канцеларије за јавне набавке, презентовали су учесницима Форума досадашње резултате у спровођењу Закона о јавним набавкама и коришћењу Портала јавних набавки, док су представници Републичке комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки и Привредне коморе Србије дали своје оцене о досадашњој примени Закона и коришћењу Портала. Учесницима се обратио и експертски тим који је био задужен за израду Портала јавних набавки, који је заједно са Канцеларијом представио законски оквир, услове и начин спровођења електронске лицитације, као и најчешће недоумице код коришћења Портала. С обзиром на тренутну ситуацију узроковану пандемијом COVID-19 и поштујући епидемиолошке мере, за око 500 представника наручилаца и понуђача и других заинтересованих лица који су се пријавили на Форум јавних набавки, било је омогућено праћење Форума у онлајн формату. Снимак оба дана Форума можете пронаћи на следећем линку: https://www.youtube.com/channel/UCmiTkYo7n4k1DL_kpt5MKug.   [gallery columns="4" size="medium" ids="4105,4104,4103,4102,4101,4100,4099,4098,4097"]" ["post_title"]=> string(199) "Форум о јавним набавкама: „10 месеци примене новог Закона о јавним набавкама и новог Портала јавних набавки“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(105) "forum-o-javnim-nabavkama-10-meseci-primene-novog-zakona-o-javnim-nabavkama-i-novog-portala-javnih-nabavki" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-02 15:46:53" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-02 13:46:53" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4093" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [4]=> object(WP_Post)#5215 (24) { ["ID"]=> int(4088) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-25 15:15:03" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-25 13:15:03" ["post_content"]=> string(1524) "Представник Канцеларије за јавне набавке присуствовао је састанку Надзорног одбора за спровођење пројекта „Платформа за одговорно управљање јавним финансијама“ који се у сарадњи са УНДП и СИДА, финансира и имплементира у Србији. Корисници овог пројекта Државна ревизорска институција, Министарство финансија (Пореска управа, Централна јединица за хармонизацију) и Канцеларија за јавне набавке, представили су до сада спроведене активности и остварене резултате у оквиру пројекта. Канцеларија за јавне набавке представила је кључне резултате остварене уз подршку пројекта у области јавних набавки. Такође, истакнуто је да Канцеларија планира да у наредном периоду настави са пројектним активностима ради унапређења система јавних набавки. " ["post_title"]=> string(196) "Састанак Надзорног одбора за спровођење пројекта: „Платформа за одговорно управљање јавним финансијама“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(104) "sastanak-nadzornog-odbora-za-sprovodjenje-projekta-platforma-za-odgovorno-upravljanje-javnim-finansijama" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-02 15:29:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-02 13:29:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4088" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [5]=> object(WP_Post)#5214 (24) { ["ID"]=> int(4054) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-19 11:30:57" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-19 09:30:57" ["post_content"]=> string(1601) "Канцеларија за јавне набавке у сарадњи са Програмом Уједињених нација за развој – УНДП, вас позива да присуствујете вебинару на тему: „Критеријуми за доделу уговора“, који ће се одржати дана 26. маја 2021. године, са почетком у 10 часова. Учесницима вебинара биће представљене основне карактеристике економски најповољније понуде, као и однос цене и квалитета, као врсте критеријума за доделу уговора. Агенду вебинара можете преузети овде. За приступ вебинару кликните овде:  https://undp.zoom.us/webinar/register/WN_jlw-_ezXT3e3zuVcigAU6g" ["post_title"]=> string(140) "Вебинар на тему „Критеријуми за доделу уговора“ заказан за 26. мај 2021. године" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(75) "vebinar-na-temu-kriterijumi-za-dodelu-ugovora-zakazan-za-26-maj-2021-godine" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-03 14:35:02" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-03 12:35:02" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4054" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [6]=> object(WP_Post)#5213 (24) { ["ID"]=> int(4046) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-14 14:53:25" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-14 12:53:25" ["post_content"]=> string(1659) "

Списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак - према шифрама подносиоца пријаве на јавном конкурсу за попуњавање извршилачких радних места у Канцеларији за јавне набавке (конкурс оглашен 21.04. 2021. године, рок за подношење пријава је истекао 29. 04. 2021. године).

Комплетан списак можете преузети овде.

" ["post_title"]=> string(164) "Списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак - конкурс оглашен 21.04.2021. године" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(92) "spisak-kandidata-medju-kojima-se-sprovodi-izborni-postupak-konkurs-oglasen-21-04-2021-godine" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-05-14 14:53:25" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-05-14 12:53:25" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4046" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [7]=> object(WP_Post)#5212 (24) { ["ID"]=> int(4040) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-07 12:03:55" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-07 10:03:55" ["post_content"]=> string(5363) "Канцеларија за јавне набавке Републике Србије уз подршку Пројекта “Подршка даљем унапређењу система јавних набавки у Србији” организује четврти Форум о јавним набавкама:  10 месеци примене новог Закона о јавним набавкама и новог Портала јавних набавки који ће се одржати у онлајн формату 27. и 28. маја 2021. године. Нови Закон о јавним набавкама објављен је у Службеном гласнику Републике Србије број 91/19 од 24.12.2019. године, а у примени је од 1. јула 2020. године. Од 1. јула 2020. године у примени је и нови Портал јавних набавки, чији је рад усклађен са одредбама новог Закона. Нови Закон увео је обавезну електронску комуникацију и размену података у поступцима јавних набавки путем Портала јавних набавки. Увођење електронске комуникације у јавним набавкама требало је да омогући наручиоцима стандардизацију и аутоматизацију процеса јавних набавки, али исто тако да подстакне веће укључивање привредних субјеката у поступке јавних набавки чиме се повећава конкурентност тржишта и постиже већа вредност за уложени новац. Првог дана Форума  27. маја 2021. Канцеларија за јавне набавке изложиће учесницима Форума како оцењује примену Закона и Портала са свог аспекта. Такође, учесницима овог Форума обратиће се представници Републичке комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки и представити примену новог Закона из угла заштите права. Поред наведених институција, веома је важно да сагледамо искуство и највеће изазове с којима се суочавају привредни субјекти и наручиоци. Стога ће представник Привредне коморе Србије и представник тела за централизоване јавне набавке представити своје виђење примене Закона и Портала. Други дан Форума  28. маја 2021. биће посвећен практичним аспектима коришћења Портала јавних набавки. Учесници ће имати прилике да се кроз практични пример упознају са спровођењем електронске лицитације, као и да виде која су решења најчешће уочених проблема у пракси. Верујемо да ће овај догађај за експерте у области јавних набавки и све заинтересоване представити изузетно корисну платформу за размену информација, ставова и мишљења у погледу примене Закона о јавним набавкама и коришћења новог Портала јавних набавки. С обзиром на тренутну ситуацију узроковану пандемијом Цовид-19 и поштујући епидемиолошке мере, Форуму ће уживо присуствовати само панелисти, док ће заинтересовани конференцију моћи да прате у онлајн формату. Присуство на Форуму је отворено за све заинтересоване, а нацрт агенде је у наставку. Пријавите се на следећем линку: https://forms.gle/h8Mru9ZSqzh1zL2VA  најкасније до понедељка, 24. маја 2021. године. Након пријаве, а  пре почетка Форума добићете на вашу е-пошту потврду са линком за приступ Форуму за дане за које сте се определили. Радни језик Форума је српски. Преузмите Агенду." ["post_title"]=> string(93) "Позив на онлајн конференцију: Форум јавних набавки" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(49) "poziv-na-onlajn-konferenciju-forum-javnih-nabavki" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-05-07 14:31:33" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-05-07 12:31:33" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4040" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [8]=> object(WP_Post)#5211 (24) { ["ID"]=> int(3958) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-04-08 11:25:13" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-04-08 09:25:13" ["post_content"]=> string(743) "Обавештавају се сви учесници у поступцима јавних набавки да је Канцеларија за јавне набавке припремила Смернице за примену преговарачког поступка без објављивања јавног позива, а све у циљу пружања помоћи наручиоцима и привредним субјектима приликом спровођења, односно учешћа у поступцима јавних набавки. Смернице можете погледати овде." ["post_title"]=> string(155) "Објављене Смернице за примену преговарачког поступка без објављивања јавног позива" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(85) "objavljene-smernice-za-primenu-pregovarackog-postupka-bez-objavljivanja-javnog-poziva" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-02 15:19:35" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-02 13:19:35" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=3958" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [9]=> object(WP_Post)#5541 (24) { ["ID"]=> int(3888) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2021-03-17 08:46:25" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-03-17 07:46:25" ["post_content"]=> string(1021) "Дана 11.3.2021. године, Канцеларија за јавне набавке, уз подршку Пројекта „ЕУ подршка даљем унапређивању система јавних набавки у Србији“, одржала је вебинар на тему „Систем квалификације на новом Порталу јавних набавки“. Вебинар је одржан у циљу упознавања секторских наручилаца са начином успостављања и вођења система квалификације. Вебинару је приступило 17 учесника. Одржани вебинар можете погледати путем следећих линкова: Систем квалификације - први део Систем квалификације - други део    " ["post_title"]=> string(146) "Одржан вебинар на тему „Систем квалификације на новом порталу јавних набавки“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(75) "odrzan-vebinar-na-temu-sistem-kvalifikacije-na-novom-portalu-javnih-nabavki" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-02 15:19:59" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-02 13:19:59" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=3888" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(10) ["current_post"]=> int(-1) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#5220 (24) { ["ID"]=> int(4152) ["post_author"]=> string(1) "4" ["post_date"]=> string(19) "2021-06-17 10:37:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-06-17 08:37:51" ["post_content"]=> string(2447) "17. јуна 2021. године организована је завршна конференција поводом завршетка пројекта „Подршка даљем унапрeђењу система јавних набавки у Србији“ који је финансиран из претприступних фондова Европске уније ИПА 2013. Конференцију је отворила Ивана Ђенић, заменик директора Канцеларије за јавне набавке, која је изразила изузетно задовољство оствареним резултатима пројекта. Напоменула је да је током 4 године имплементације пројекат пружио стручну и техничку помоћ Канцеларији за јавне набавке у креирању новог правног оквира у области јавних набавки усклађеног са директивама ЕУ, као и новог Портала јавних набавки. Поред представника Канцеларије за јавне набавке, присутнима су се обратили и Мартин Клауке, шеф Сектора операција II испред Делегације ЕУ, затим Марко Јовановић, помоћник министра финансија задужен за Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава ЕУ- CFCU, као и вођа GIZ пројектног тима Теја Колар. Током конференције, истакнуто је да је Србија добила савременији, ефикаснији и транспарентнији систем јавних набавки у складу са директивама и стандардима који важе у Европској унији. На самом крају конференције закључено је да ће Канцеларија за јавне набавке наставити са јачањем капацитета свих учесника у поступцима јавних набавки и унапређењем система јавних набавки у целини. [gallery size="medium" ids="4149,4150,4151"]" ["post_title"]=> string(158) "Успешно завршен пројекат „Подршка даљем унапређењу система јавних набавки у Србији“" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(4) "open" ["ping_status"]=> string(4) "open" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(84) "uspesno-zavrsen-projekat-podrska-daljem-unapredjenju-sistema-javnih-nabavki-u-srbiji" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-06-22 10:46:32" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-06-22 08:46:32" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(29) "http://www.ujn.gov.rs/?p=4152" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["comment_count"]=> int(0) ["current_comment"]=> int(-1) ["found_posts"]=> int(245) ["max_num_pages"]=> float(25) ["max_num_comment_pages"]=> int(0) ["is_single"]=> bool(false) ["is_preview"]=> bool(false) ["is_page"]=> bool(false) ["is_archive"]=> bool(true) ["is_date"]=> bool(false) ["is_year"]=> bool(false) ["is_month"]=> bool(false) ["is_day"]=> bool(false) ["is_time"]=> bool(false) ["is_author"]=> bool(false) ["is_category"]=> bool(true) ["is_tag"]=> bool(false) ["is_tax"]=> bool(false) ["is_search"]=> bool(false) ["is_feed"]=> bool(false) ["is_comment_feed"]=> bool(false) ["is_trackback"]=> bool(false) ["is_home"]=> bool(false) ["is_privacy_policy"]=> bool(false) ["is_404"]=> bool(false) ["is_embed"]=> bool(false) ["is_paged"]=> bool(false) ["is_admin"]=> bool(false) ["is_attachment"]=> bool(false) ["is_singular"]=> bool(false) ["is_robots"]=> bool(false) ["is_favicon"]=> bool(false) ["is_posts_page"]=> bool(false) ["is_post_type_archive"]=> bool(false) ["query_vars_hash":"WP_Query":private]=> string(32) "ed439174cc88bf44cea1da4f2b43a7bd" ["query_vars_changed":"WP_Query":private]=> bool(false) ["thumbnails_cached"]=> bool(false) ["stopwords":"WP_Query":private]=> NULL ["compat_fields":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(15) "query_vars_hash" [1]=> string(18) "query_vars_changed" } ["compat_methods":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(16) "init_query_flags" [1]=> string(15) "parse_tax_query" } }
The development of this website was made possible by the support of the Project: EuropeAid/137117/IH/SER/RS, Support for further improvement of Public Procurement system in Serbia, IPA 2013.

Razvoj ovog sajta omogućen je uz podršku Projekta: EuropeAid/137117/IH/SER/RS, Podrška daljem unapređenju sistema javnih nabavki u Srbiji, IPA 2013